Estàs aqui
Inici > ACTIVITATS UGT > COBRAMENT INCREMENT COMPLEMENT ESPECÍFIC DOCENTS

COBRAMENT INCREMENT COMPLEMENT ESPECÍFIC DOCENTS

📢 IMPORTANT — MILLORA SALARIAL DEL PERSONAL DOCENT MUNICIPAL

🏛️ Des de RRHH de l’Ajuntament de Barcelona i la Gerència del CEB ens confirmen que el personal docent municipal rebrà a la nòmina del mes de maig l’increment del complement específic del 8,5% corresponent a l’any 2026, que s’abonarà de manera compactada en un únic pagament.

Des de UGT hem treballat perquè aquesta pujada salarial es fes efectiva al mateix temps que per al personal docent de la Generalitat de Catalunya, i ho hem aconseguit.

📅 Any 2027
El 8,5% quedarà consolidat mensualment a la nòmina i, a més, durant el primer trimestre de l’any s’abonarà una nova pujada del 9% del complement específic, també de forma compactada.

📈 Anys 2028 i 2029
La pujada serà del 6,25% cada any, i s’abonarà igualment durant el primer trimestre. Posteriorment, aquests increments quedaran consolidats mensualment a la nòmina.

Recordem que aquestes pujades se sumen a les millores salarials ja aconseguides per la UGT a nivell estatal, quedant reflectides tal com es mostra a la següent imatge.

Volem destacar que l’acord signat per la UGT és un acord viu i obert, amb possibilitat de continuar millorant les condicions salarials en les futures negociacions.

Actualment, el Departament ha presentat a la Mesa Sectorial una proposta per modificar el sistema d’abonament de l’increment del 30% del complement específic, reduint-ne l’aplicació de 4 anys a 3 anys.

Des de la UGT estem convençuts que aquest acord encara es podrà millorar dins dels marges establerts, tal com vam defensar abans de la seva signatura.

📣 Us continuarem informant de qualsevol altra novetat o modificació que es pugui aconseguir.

Top