Estàs aqui
Inici > ACTIVITATS UGT > ASSEMBLEA UGT BRESSOL – DIMECRES 3 DE SETEMBTRE

ASSEMBLEA UGT BRESSOL – DIMECRES 3 DE SETEMBTRE

Us convidem a participar a l’assemblea d’aquest proper dimecres 3 de setembre, on compartirem informació clau i resoldrem dubtes en un espai obert i participatiu.

Ordre del dia

  • 👉 Explicarem en què consisteix el referèndum i què significa cada opció a votar.
  • 🤝 Compartirem en què va consistir l’acord del 30 de juliol.

Detalls de l’assemblea

📅 Dimecres 3 de setembre
16.00 h
📍 Rambla Santa Mònica, 10 (Ciutat Vella)

Què hi trobaràs?

Aquesta serà una assemblea presencial i vivencial, on analitzarem de manera objectiva i honesta el panorama actual: d’on venim i cap a on volem anar.

🙌 Abans de votar, tingues-ho ben clar.
👉 Després de la reunió, atendrem personalment cada situació individual i casuística concreta.

Unides cap al futur

Més que mai ens cal estar unides per seguir navegant cap a un futur millor per a totes.

Força i seguim!

Top