Us convidem a participar a l’assemblea d’aquest proper dimecres 3 de setembre, on compartirem informació clau i resoldrem dubtes en un espai obert i participatiu.
Ordre del dia
- 👉 Explicarem en què consisteix el referèndum i què significa cada opció a votar.
- 🤝 Compartirem en què va consistir l’acord del 30 de juliol.
Detalls de l’assemblea
📅 Dimecres 3 de setembre
⏰ 16.00 h
📍 Rambla Santa Mònica, 10 (Ciutat Vella)
Què hi trobaràs?
Aquesta serà una assemblea presencial i vivencial, on analitzarem de manera objectiva i honesta el panorama actual: d’on venim i cap a on volem anar.
🙌 Abans de votar, tingues-ho ben clar.
👉 Després de la reunió, atendrem personalment cada situació individual i casuística concreta.
Unides cap al futur
Més que mai ens cal estar unides per seguir navegant cap a un futur millor per a totes.
Força i seguim!