Estàs aqui
Inici > ACTIVITATS UGT > Reunió Grup de Treball Municipal (24.03.22)

Reunió Grup de Treball Municipal (24.03.22)

Reunió Grup de Treball Municipal (24.03.22)

Reunits d’una part els representants de l’administració del Consorci d’Educació de Barcelona i, per una altra, els diferents sindicats representants d’educació conformant la part social, entre ells UGT.

S’inicia la reunió seguint l’ordre del dia:

  1. Calendari PAS adscrit a centres de Formació Professional
  2. Intranet
  3. Incorporació personal subaltern Can Felipa
  4. Temes diversos

  • Calendari PAS adscrit a centres de Formació Professional
RRHH CEB ens informen que aquest punt no es tractarà perquè ha de consultar a l’Ajuntament quin és l’òrgan de representació on s’han de tractar aquesta qüestió, donat que és una modificació de conveni perquè afecta a les condicions laborals del PAS.  És un tema que fa temps que se’n va parlant, perquè cada any passa el mateix, per això, per la nostra part considerem que s’ha de tractar a la mesa corresponent.
  •  Intranet
Després de molt de temps reclamant-ho, diem “Ja era hora” que el personal municipal pogués disposar de l’accés a la intranet. Celebrem aquest avenç perquè, sens dubte, tal i com hem manifestat a la negociació de conveni, és una eina imprescindible per poder operar (des de l’accés a la formació transversal de l’Ajuntament de Barcelona, a les nòmines en digital i no en paper….) i deixar d’estar a l’edat dels picapedra ni ser discriminats per la nostra pròpia administració.
Se’ns ha informat que s’ha enviat a les direccions dels centres una carta individualitzada per a cada treballador/a: on consta el seu identificador i contrasenya d’accés. En cas de tenir problemes amb la contrasenya, també s’indica com contactar amb el SAU. Si no us ha arribat aquesta carta, demaneu-la a la vostra direcció. Aprofitem per a recordar-vos que és imprescindible tenir actiu el correu xtec.catÉs imprescindible perquè és el correu corporatiu que fa servir l’administració per enviar qualsevol tipus de comunicació.
  • Incorporació personal subaltern Can Felipa
RRHH CEB ens informa que aquest punt no es tractarà perquè, com en el primer punt de l’ordre del dia, ha de consultar a l’Ajuntament de Barcelona quin és l’òrgan de representació on s’han de tractar aquesta qüestió.  Recordem que aquest personal és laboral i s’ha de convocar prèviament al Comitè d’Empresa del CEB.

En el torn obert de preguntes, la part social ha demanat que s’incorporin a la intranet els cursos de formació que s’han realitzat pel Consorci d’Educació de Barcelona. Ens informen que, com és recent, s’està provant que funcionin totes les eines.

RRHH CEB ens comunica que ha sortit publicat a la Gaseta Municipal el concurs de trasllats del personal subaltern/a de l’Ajuntament de Barcelona. Així com també ens comenten que encara s’ha de provar si funciona l’eina de concursos que hi ha a la intranet per si es pogués fer servir pel concurs de trasllats. Des de RRHH Ajuntament ens han verificat que no es podrà fer servir donat que no es pot garantir que tothom tingui activat el correu i, per tant, en no tenir garanties de l’ús de la intranet s’utilitzarà únicament les vies de presentació de sol·licitud de participació que s’indiquen a les bases del concurs.

La part social demana un protocol de la borsa de treball del personal docent, així com també demanem que si s’han d’obrir borses es faci i si cal fer una reunió que es faci. RRHH CEB ens informa que estan treballant-hi i ens faran arribar una proposta.
En referència al procediment d’estabilització del personal interí es demana que concretin el nombre de places ocupades abans del 2016 per tenir les dades reals. RRHH CEB explica que ha de contrastar les dades amb els càlculs que ha fet l’Ajuntament de Barcelona i quan ho tinguin ens ho faran arribar.
Pel que fa a la calendarització dels diferents processos d’oposició, RRHH CEB comenten que hi ha un esborrany sobre l’ingrés a la funció pública a nivell estatal i que havia de sortir al mes de gener però no ha sigut així. Probablement estigui a finals d’abril o principis de maig. Aquí serà on es determinarà com es fa el concurs de mèrits o el concurs d’oposició amb  proves no eliminatòries. Tan bon punt surti, ens reunirem per a treballar-hi, donat que tenim un any de marge per a adaptar-ho (com el sector de sanitat) a la casuística del col·lectiu d’educació.

La part social pregunta per l’equiparació del professorat tècnic d’FP (en compliment de la LOMLOE) i des de  RRHH CEB ens comenten que cal la normativa corresponent per saber com aplicar-ho i que, a hores d’ara no hi ha cap novetat.

Top