Estàs aqui
Inici > ACTIVITATS UGT > Concurs de trasllats de la categoria de subaltern/a de l’Ajuntament de Barcelona

Concurs de trasllats de la categoria de subaltern/a de l’Ajuntament de Barcelona

Concurs de trasllats de la categoria de subaltern/a de l’Ajuntament de Barcelona

 

T’informem que avui s’ha publicat a la Gaseta Municipal les bases que han de regir el concurs de trasllats de la categoria subaltern/a de l’Ajuntament de Barcelona (Convocatòria de provisió de mobilitat restringida per al personal adscrit al lloc de treball de subaltern de centres educatius). 

Requisits de participació:

  1. Ser funcionari/ària de carrera o laboral fix de la plantilla de l’Ajuntament de Barcelona, de la categoria subalterna, i prestar serveis a centres educatius públics dependents de l’àmbit d’actuació del Consorci d’Educació de Barcelona (CEB), o altres Instituts Municipals.
  2. Haver transcorregut un mínim de dos anys des de la presa de possessió de l’últim lloc obtingut amb caràcter definitiu, llevat que la destinació, provisional o definitiva, des de la qual es concursa s’obtingués mitjançant un concurs oposició, en què per al còmput dels dos anys es tindran en compte els períodes de serveis prestats com a interí a l’Ajuntament de Barcelona o ens adherits a l’acord de condicions de treball, amb caràcter previ a la presa de possessió com a personal funcionari de carrera.
  3. En cap cas no hi pot prendre part el personal funcionari o laboral fix que estigui en suspensió d’ocupació, ni els traslladats de llocs de treball com a conseqüència d’un expedient disciplinari mentre durin els efectes corresponents.
  4. Reunir els requisits de participació -previstos a les bases- en la data en què finalitzi el termini de presentació de sol·licituds que estableix aquesta convocatòria, i s’han de complir a la data de la presa de possessió.
  5. Els aspirants amb discapacitats que ho requereixin poden demanar, en la sol·licitud de participació, l’adaptació necessària dels llocs de treball als quals optin, que es podrà acceptar sempre que no impliqui una modificació exorbitant en el context de l’organització o sigui incompatible amb el lloc i el servei públic que s’ha de prestar.

QUINES PLACES SURTEN?

A l’Annex 1 de les bases de la convocatòria trobaràs el detall de les places que surten a concurs.

QUAN COMENÇA EL PROCÉS?

Termini presentació sol·licituds:

  • Hi ha 15 dies hàbils per presentar la instància (a partir del dia següent de la publicació de les bases a la Gaseta Municipal)
  • Termini: del 25 de març al 14 d’abril de 2022 ambdós inclosos
IMPORTANT:  comprovar i verificar l’exactitud de les dades que consten en la sol·licitud.

COM HAIG DE FER-HO? 

1) PRESENTACIÓ DE SOL·LICITUD DE PARTICIPACIÓ

Les persones interessades hauran de presentar la sol·licitud de participació normalitzada per mitjans electrònics amb indicació dels llocs als quals s’opta, que es pot descarregar a l’apartat “Sol·licitud de participació” de la convocatòria.

Preferiblement es recomana la via telemàtica. Des de RRHH CEB ens acaben de dir en la reunió que hem tingut ara que fins demà no es podrà saber / verificar que funcioni l’opció de presentar-ho via intranet a des de la carpeta de concursos, en cas que fos possible us avisarem. Per ara, es contempla únicament les vies que consten a les bases:

  1. VIA TELEMÀTICA: la sol·licitud s’haurà de presentar via registre electrònic  https://seuelectronica.ajuntament.barcelona.cat/ca/registre-electronic des del link de CIUTADANS:  Instància genèrica (inici tràmit online), adjuntant el model de sol·licitud normalitzat esmentat.
  1. VIA PRESENCIALen el cas de tenir dificultat per fer-ho via telemàtica es pot presentar la sol·licitud en paper a l’oficina d’Atenció del Consorci d’Educació de Barcelona (Plaça Urquinaona 6 entrada pel carrer Roger de Llúria 1) o bé per qualsevol dels mitjans que estableix l’article 16.4 de la Llei 39/2015, d’ 1 d’octubre del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques. Important: cal tenir present que durant els dies de vacances de Setmana Santa l’horari d’atenció de l’oficina és de dilluns a divendres de 8.30 a 14 h.

2) PRESENTACIÓ D’ESMENES: En el cas de voler presentar esmenes a la llista provisional d’admesos i exclosos, o de recursos administratius es podrà fer via registre electrònic o en format paper (Via telemàtic o presencial).

COM S’ADJUDICARAN ELS LLOCS DE TREBALL? 

 Els llocs de treball convocats s’adjudicaran a les persones candidates que les hagin demanat i compleixin els requisits de participació.
 En el cas que dues o més persones candidates demanin la mateixa plaça, s’aplicarà el següent bàrem de mèrits per antiguitat: MÀXIM 20 PUNTS
1) L’antiguitat en serveis prestats com a funcionari de carrera o laboral fix (categoria subalterna adscrits a centres educatius dependents de l’àmbit d’actuació del CEB o d’altres Instituts municipals) fins a 12 punts d’acord amb la distribució següent:
          Per any complert de servei: 1 punt
Per mes complert de servei: 0,08 punts
2) L’antiguitat en serveis prestats en règim d’interinitat (categoria subalterna de centres educatius públics dependents de l’àmbit d’actuació del CEB, o altres Instituts municipals titularitat municipal) fins a 8 punts d’acord amb la distribució següent:

          Per any complert de servei: 0,50 punts
Per mes complert de servei: 0,02 punts

 En el supòsit d’empat en el còmput total dels mèrits i la sol·licitud sigui per la mateixa plaça, el desempat és dirimirà a favor de la persona que tingui major antiguitat. Si persisteix l’empat, aquest es resoldrà a favor de la persona de més edat, atenent les circumstàncies particulars que concorren en les persones candidates empatades apreciades per la Junta de Valoració.
 Els mèrits es calcularan en base a la data límit de presentació de sol·licituds per participar en aquesta convocatòria.

 Es realitzarà d’ofici la comprovació de l’experiència professional en l’àmbit de l’Ajuntament de Barcelona, i dels organismes autònoms i entitats de dret públic dependents de l’Ajuntament de Barcelona i adherits a l’Acord regulador de les condicions de treball dels empleats públics de l’Ajuntament de Barcelona.

QUAN FINALITZA EL PROCÉS? 

  • Un cop s’hagi fet la valoració dels mèrits de la fase del concurs de trasllats (per a les persones candidates que hagin obtingut la millor puntuació seguint el barem de mèrits de la convocatòria), la Junta de Valoració publicarà la proposta de resolució del concurs.
  • Hi haurà un termini de 10 dies hàbils a comptar de l’endemà de la data de publicació d’aquesta proposta perquè les persones interessades puguin formular les observacions o reclamacions que consideren pertinents.
  • Transcorregut el termini que estableix l’apartat anterior, es resoldrà aquesta convocatòria per resolució de l’òrgan convocant i es publicarà a la Gaseta Municipal (la qual cosa servirà de notificació als interessats).

QUAN ES FARÀ EFECTIVA LA INCORPORACIÓ A LA NOVA DESTINACIÓ? 

  • El personal funcionari i laboral fix que hagin obtingut nova destinació cessaran en el lloc de treball que ocupen a la finalització del present curs escolar, el 31 d’agost de 2021La incorporació a la nova destinació es durà a terme l’endemà del cessament, en coincidència amb l’inici del curs escolar 2021/2022, l’1 de setembre de 2022.
  • La destinació adjudicada és irrenunciable, llevat que s’hagi obtingut una altra destinació definitiva mitjançant una convocatòria pública feta en el mateix període de temps, per incapacitat sobrevinguda, per passar a una situació diferent a la d’actiu o per causes excepcionals degudament justificades i apreciades per l’òrgan convocant.

RECORDEU QUE ÉS IMPORTANT VERIFICAR QUE LES DADES DE LA SOL·LICITUD ESTIGUIN BÉ I SIGUIN CORRECTES.

Qualsevol dubte del procés podeu contactar amb nosaltres: pas@ugtimebceb.cat   / 626. 701.750 

Top