Davant la manca de voluntat negociadora es convocarà una vaga de 5 dies
Els nostres companys i companyes d’UGT Educació (juntament amb CCOO, USTEC-STES, INTERSINDICAL-CSC I ASPEPC-SPS) han estat tancats des d’ahir a l’espera de poder-se reunir amb el Conseller, com a protesta davant la gestió autoritària de J.González Cambray i del Departament d’Educació.
Finalment la nostra pressió i la dels sindicats citats anteriorment ha aconseguit que el Conseller es reuneixi, a les 10:30h, amb la part social.
Després de la tancada, UGT Educació:
Estem molt decebuts per prepotència del Conseller Cambray
No hi ha cap voluntat negociadora
Convoquem una vaga de 5 dies al mes de març. I, si és necessari, no començarem el curs vinent (la setmana vinent enviarem la convocatòria els dies que es farà la vaga).
No només és pel calendari, són moltes més reivindicacions (des de les retallades que patim des de fa deu anys, per la imposició de currículums sense la participació de la comunitat educativa, entre altres).
El conseller Gonzalez–Cambray
).
Us adjuntem el comunicat conjunt amb els sindicats amb representació a la Mesa Sectorial d’Educació Pública denunciar l’actitud del conseller González Cambray, que mostra una evident manca de negociació i diàleg amb la representació de les treballadores i els treballadors
.

