Des d’avui ja pots fer la sol·licitud per al concurs de trasllats pel personal funcionari i poder proveir llocs vacants a les Escoles Bressol i als Espais familiars de l’Institut Municipal de Barcelona pel curs 2021-2022.
Concurs
Concurs de Trasllats per proveir les vacants dels llocs de treball d’educador/a d’escola bressol als centres públics municipals d’Escola Bressol i Espais Familiars.
Qui s’hi pot presentar?
Per aquest concurs només s’hi pot presentar el personal funcionari de carrera o contractat laboral fix de l’IMEB.
Requisits
- Ser personal funcionari de carrera municipal o contractat laboral fix de l’IMEB en servei actiu amb destinació a les Escoles Bressol Municipals i Espais Familiars amb la categoria d’Educador/a d’Escola Bressol o Tècnic/a Auxiliar d’Educació i Puericultura
- Tenir 2 anys d’antiguitat com a mínim en el lloc des del qual es concursa.
- Estar en possessió del certificat de nivell de suficiència de llengua catalana C1 (antic C) o superior de la Direcció General de Política Lingüística o equivalent.
Com participar?
Cal lliurar la sol·licitud al Registre l’IMEB (Pl. d’Espanya, 5) en l’ horari de dilluns a divendres de 9:00 a 14:00 h, segons model normalitzat de sol·licitud que es podrà recollir en el mateix registre o que es pot trobar al Bulevard Educatiu\Processos Selecció.
També es podrà presentar a qualsevol de les Oficines d’Atenció Ciutadana (OAC) de l’Ajuntament de Barcelona.
A la instància caldrà indicar les places a les quals s’opta i en quin ordre, sense cap limitació quant al nombre d’eleccions.
Termini
El termini per a la presentació de la instància serà del 19 de maig i fins el 2 de juny (15 dies naturals des de la publicació).
Procediment de selecció
- Primer. Educadors i educadores que hagin resultat desplaçades dels seus actuals llocs de treball com a conseqüència d’ajustos organitzatius a les seves escoles bressol.
- Segon. Educadors/es que ho sol·licitin voluntàriament, segons l’ordre de puntuació obtinguda en la valoració de mèrits.