Estàs aqui
Inici > ACTIVITATS UGT > Concurs Oposició Aux. Administració General (Ajuntament de Barcelona)

Concurs Oposició Aux. Administració General (Ajuntament de Barcelona)

Concurs Oposició Aux. Administració General (Ajuntament de Barcelona)

Us informem que s’ha publicat al Diari Oficial de la Generalitat (DOGC) la convocatòria de les 320 places de la categoria d’Auxiliar d’Administració General (C2) de l’Ajuntament de Barcelona.

  Presentació de sol·licituds:
 S’ha de fer telemàticament a través de la pàgina web, accedint des de l’apartat “oferta pública”.
 Excepcionalment es podrà fer en suport paper en qualsevol dels Registres Municipals situats en les Oficines d’Atenció Ciutadana (OAC) de l’Ajuntament de Barcelona.

 Termini de presentació de sol·licituds: 20 dies naturals a comptar de l’endemà de la publicació (del 7 d’abril al 26 d’abril, ambdós inclosos).

 Publicació llistat persones admeses/excloses: finalitzat el termini de presentació de sol·licituds, la Gerència de Persones i Desenvolupament Organitzatiu de l’Ajuntament de Barcelona farà pública la llista provisional de persones admeses i excloses.
Top