Estàs aqui
Inici > ACTIVITATS UGT > Publicació resultats concurs Oposició Subalterns (Ajuntament de Barcelona)

Publicació resultats concurs Oposició Subalterns (Ajuntament de Barcelona)

 

PUBLICACIÓ LLISTES DEFINITIVES MÈRITS – OPOSICIONS CATEGORIA SUBALTERNS 

Us informem que s’ha publicat la llista definitiva dels mèrits -per ordre de puntuació- del concurs oposició de les 82 places de subalterns de l’Ajuntament de Barcelona (seu electrònica). Juntament amb la proposta de nomenament com a personal funcionari en pràctiques (enllaç al document).

Us expliquem els punts tractats en la reunió del tribunal de subalterns:

Revisió de mèrits / al·legacions presentades:

  • S’han rebut 55 sol·licituds de revisió d’expedients, només s’ha procedit a tramitar 14 d’elles, totes per motius de puntuació de formació i a les quals se’ls hi ha rectificat la nota.
  • Del total de les 82 places ofertades: 80 seran ocupades per personal actualment en actiu i 2 per persones de fora. Del nombre total, 5 seran ocupades per torn de reserva.
Presentació documentació original:
  • Com s’especifica a les bases del concurs-oposició, un cop publicada la llista amb la puntuació definitiva dels mèrits, s’obre un termini de 20 dies on els/les aspirants que han aconseguit plaça hauran de presentar la documentació original i fotocòpia compulsada.
  • La documentació es presentarà a la seu del Consorci d’Educació de Barcelona (CEB), qui convocarà als/les aspirants per a que presentin aquesta documentació.
  • Si per algun motiu algun/a aspirant no pogués anar a entregar físicament la documentació -en el dia i hora citat-, pot anar alguna altra persona en representació.
Proposta nomenament:
  • Com gairebé tothom ja està treballant, en actiu, es dóna per superat el període de pràctiques (tal i com s’estableix al punt 11.3 de les bases de la convocatòria).
  • La proposta de nomenament es farà serà per a tots/es els/les aspirants en la seva destinació actual, és a dir, el seu centre de treball actual.
  • Les dues persones que no estan actualment en actiu, se’ls hi donarà un centre on hauran de passar el període de prova d’un mes (a comptar des del dia següent a la data de presa de possessió del nomenament de funcionaris/es en pràctiques).
  • Durant aquest curs es plantejarà la possibilitat de realitzar el concurs de trasllats (restarà pendent poder establir un calendari per a la seva realització, tot dependrà de l’evolució de la pandèmia).
  • La previsió és que el nomenament definitiu per al personal funcionari en pràctiques (que hagi superat aquesta fase i el que resulti exceptuat de conformitat amb el punt 11.3 de les bases de la convocatòria) es porti a terme al mes de desembre. Seran proposats a l’Alcaldia pel seu nomenament com a funcionaris/àries de carrera (es publicarà a la Gaseta Municipal) i seran citats per a la signatura del seu nomenament.

Restem a la vostra disposició per tal d’aclarir qualsevol dubte o consulta que tingueu.

Podeu contactar amb nosaltres al 626.701.750 / 669.129.545   o al correu pas@ugtimebceb.cat 

Top