Treballes a l’Ajuntament de Barcelona? Et nous per feina? T’agradaria tenir bicing per als teus desplaçaments laborals?
La UGT està demanant Bicing gratuït per als desplaçaments laborals, i ens agradaria saber quins col·lectius hi esteu interessats.
Treballes a l’Ajuntament de Barcelona? Et nous per feina? T’agradaria tenir bicing per als teus desplaçaments laborals?
La UGT està demanant Bicing gratuït per als desplaçaments laborals, i ens agradaria saber quins col·lectius hi esteu interessats.