Estàs aqui
Inici > ACTIVITATS UGT > Et mous per feina i vols Bicing?

Et mous per feina i vols Bicing?

Et mous per feina i vols Bicing?

 

 

 

Treballes a l’Ajuntament de Barcelona? Et nous per feina? T’agradaria tenir bicing per als teus desplaçaments laborals?

La UGT està demanant Bicing gratuït per als desplaçaments laborals, i ens agradaria saber quins col·lectius hi esteu interessats.

Omple el formulari

Top