Estàs aqui
Inici > ACTIVITATS UGT > Publicació de la llista provisional de mèrits Oposició Aux.Administració General

Publicació de la llista provisional de mèrits Oposició Aux.Administració General

 

Us informem que s’ha publicat els resultats de la fase d’oposició d’Auxiliars Administratius de l’Ajuntament de Barcelona amb el llistat de mèrits provisionals a la seu electrònica (enllaç).
  • IMPORTANT: S’enviarà un correu electrònic només a aquelles persones aspirants que no tenen la màxima puntuació en algun dels apartats d’experiència i de formació, en els casos en els que no s’hagi valorat algun mèrit, indicant el motiu de la no valoració. Per tant, la resta de persones que han obtingut la màxima puntuació en els apartats d’experiència i de formació o a les que no se’ls hi ha descartat cap mèrit relacionat a la “Plantilla CV” de la seva sol·licitud telemàtica, no rebran cap correu electrònic.
  • TERMINI PER PRESENTAR AL·LEGACIONSun màxim de 10 dies hàbils a comptar a partir de l’endemà de la publicació de la llista provisional de mèrits per presentar les al·legacions.
  • PER FORMULAR AL·LEGACIONS: les persones aspirants hauran d’accedir al tràmit sol·licitud telemàtica, en l’apartat Sol·licitud de participació de la convocatòria “Auxiliar d’Administració General” en l’espai d’Oferta Pública de la seu electrònica de l’Ajuntament de Barcelona. Un cop iniciat el tràmit, hauran de triar l’opció Esmenar documentació complementària” i adjuntar un document en format pdf amb les seves al·legacions en el camp “Document 1”. Igualment, en cas que ho considerin necessari, les persones aspirants podran annexar en el camp “Document 2” la corresponent documentació acreditativa.
  • Per dificultats tècniques que es puguin presentar a l’adjuntar la documentació de les al·legacions les persones aspirants podran adreçar-se al correu electrònic planificació@bcn.cat indicant en l’assumpte “Mèrits 300 places d’auxiliar administració general”. En cap cas aquest correu substitueix el tràmit de presentació d’al·legacions.

Top